Panasza van? – Fogyasztóvédelmi ügyfélszolgálat Jászberényben

Országos hálózat részeként Jászberényben is elérhető az ingyenes fogyasztóvédelmi tanácsadás, idén már „zöld számot” is hívhatnak a helyiek ilyen jellegű kérdéseikkel. Az irodát működtető, jászberényi székhelyű Fogyasztói és Betegjogi Érdekvédelmi Szövetség 2008. óta végez civil fogyasztóvédelmi tevékenységet városunkban is.

„Évek óta hangsúlyt fektetünk a diákok, pedagógusok, vállalkozások, nyugdíjasok és háztartások oktatására, tájékoztatására. – mondta el lapunknak a szövetség elnöke, dr. Baran Alexandra. „Több országos kampányt folytattunk az évek alatt, melyben különböző csatornákon (Facebook, tv, rádió, nyomtatott lap) hirdettük a tudatos vásárlás fontosságát, és osztottunk meg praktikus tanácsokat. A vásárlók kedvelik a tematikus lapunkat is, az ÖKO Teszt magazint, melyben teszteket, körképeket, hasznos cikkeket jelentetünk meg nyomtatott formában. A www.megfontoltvasarlok.hu oldalon, illetve a  Megfontolt Vásárlók Klubja Facebook oldalunkon pedig havonta több teszt és cikk szolgálja a fogyasztók tájékoztatását. Hiszünk abban, hogy a fogyasztóvédelem alapjait könnyedebb formában kell eljuttatni az emberekhez, így lehet „komolyabb, nehezebb”, jogi ismereteket sem nélkülöző témákat is belecsempészni a mindennapokba.”

Az országban négy megyeszékhelyen működtetjük a Magyar Nemzeti Bank által létrehozott Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodát, mely pénzügyi fogyasztóvédelmi kérdések, panaszok esetén nyújt segítséget a fogyasztóknak, és Jászberényben is havi két kitelepülést tartunk.

Az egyesület mostantól új, ingyenesen hívható zöld számon is a panaszosok rendelkezésére áll, hagyományos fogyasztóvédelmi kérdésekben is ad jogi tanácsot.

Panasza vagy kérdése van? Hívja a +36 (80) 496-009-es számot!

 

Munkatársunk

A jászberényi Jászkürt Újság és a BerényCafé újságírója.

Vélemény, hozzászólás?