Díjat kapott a Csángó Fesztivál
A Marketing Gyémánt Díj az egyik legjelentősebb marketing szakmai elismerés. A pályázatot a Magyar Marketing Szövetség szervezi, a díjakat pedig a 28. Országos Marketing Konferencián adták át november 15-én.
Az Országos Marketinggyémánt Díj alapvető célja, hogy felhívja a figyelmet a legsikeresebb marketingkampányokra és -tevékenységekre, az elmúlt évek során végbement fejlődésre, sokszínűségre, eredményességre, amelyek a KKV-k marketingtevékenységében megfigyelhetők. További célja olyan példaképek állítása a nyertes pályázatokon keresztül, akik a szakmailag helyes gyakorlat elterjedésében segédkeznek.
Idén 71 nevezés érkezett a kiírásra 11 kategóriában. Az ismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte.
A Folklór Kulturális Közalapítvány nevében Dudás Dóra, a Jászság Népi Együttes és a Csángó Fesztivál marketing és szponzorációs vezetője vehette át az Országos Marketinggyémánt Díjat a XXVII. Csángó Fesztivál általa tervezett és irányított szponzorációs marketing munkálataiért, az Ügyfél-elégedettségi programok kategóriában.
„Nagyszerű eredmény, hogy a KKV szektorba nem sorolható Csángó Fesztivál is megkapta ezt a díjat. A szakmai elismeréshez nélkülözhetetlen az alázatos, kitartó, precíz munkavégzés, a csapatmunka, a magas minőségű értéket képviselő Csángó Fesztivál és a szponzorok támogató szerepe. Ez egy igazán megtisztelő szakmai visszaigazolás számunkra és nagyon boldogok vagyunk, hogy a szponzorokkal kialakult jó kapcsolatunknak ilyen gyümölcse is lehetett. Köszönjük a partnerséget, és azt is, ha velünk együtt örülnek! 2018-ra még nagyobb terveink vannak!” mondta el Dudás Dóra, a díj átvételét követően.
- Dobogón végezhet a JFC - 2024-05-02
- A kilencedik helyen végzett a JKSE - 2024-05-02
- Sportfejlesztési program jóváhagyására irányuló kérelem elbírálása - 2024-05-02