Hétfőtől megváltozik az ügyfélfogadási rend a hivatalban

Tisztelt Lakosság! Ezúton tájékoztatom Önöket, hogy a Jászberényi Polgármesteri Hivatalban az ügyfélfogadás rendje 2020. október 5-étől módosul.

A járványhelyzet fennállása alatt az ügyfelekkel való elsődleges kapcsolattartás postai, elektronikus, valamint telefonos úton történik.

A Lehel Vezér tér 18. szám alatti épület tekintetében a Jászberényi Polgármesteri Hivatal általános ügyfélfogadási idejében az ügyfélfogadás – kivéve a hagyatéki, hatósági, bérlakás, ingatlanértékesítési, az anyakönyvi és a főépítészi ügyben történő ügyintézést – a Táncsics Mihály utca felőli bejáratnál kialakított ügyfélszolgálati ablakon keresztül történik.

A hagyatéki, hatósági, bérlakás, ingatlanértékesítési, anyakönyvi és a főépítészi ügyekben az ügyfelek az ügyintézővel előzetesen egyeztetett időpontra érkezhetnek a Hivatal épületébe. A Lehel Vezér tér felőli Főbejárat zárva tart, az előre bejelentkezett ügyfelek és vendégek a parkoló felőli bejáratot használhatják.

A Gazdasági Osztály Adóigazgatási Iroda tekintetében az Iroda ügyfélfogadási idejében az ügyfélfogadás a Rákóczi út 42-44. szám alatti épület Főbejáratánál az épületen belül kialakított ügyfélszolgálati asztalnál történik.

A pénztári kifizetés az ügyfelek részére változatlanul szünetel, a járványhelyzet fennállása alatt a kifizetések postai úton, valamint bankszámlára történő átutalással történnek.

Az épületekbe belépő valamennyi személy testhőmérsékletét a belépéssel egyidőben érintésmentes lázmérővel méri meg a hivatal munkatársa.

Kérjük, hogy ügyfeleink viseljenek a Hivatal épületében maszkot, valamint használják a kihelyezett kézfertőtlenítőt és fertőtlenítő lábtörlőt!

A Jászberényi Polgármesteri Hivatal és munkatársai nevében jó egészséget kívánok mindannyiuknak!

Jászberény, 2020. október 2.

Baloghné dr. Seres Krisztina
jegyző

Munkatársunk

A jászberényi Jászkürt Újság és a BerényCafé újságírója.

Vélemény, hozzászólás?