Gépjármű adótájékoztató

Ezúton tájékoztatjuk a tisztelt adózókat arról, hogy Jászberény Város Polgármesteri Hivatal Adóigazgatási Irodája megkezdte a gépjárműves határozatok postázását.

Azok a gépjármű tulajdonosok/üzembentartók kapnak határozatot, akiknek 2020. évre változik a fizetendő adója és azok a lakosok, akik 2019 évben gépjárművet vásároltak, azonban még nem rendelkeznek adófizetési kötelezettséget megállapító határozattal.

Azok a lakosok, akiknek nem változik az előző évihez képest a fizetendő gépjárműadójuk, nem kapnak újabb határozatot. Részükre a későbbiekben készül adóegyenleg-értesítő, mely tartalmazni fogja az összes fizetési kötelezettséget.

Adóhatóságunk kizárólag a nem vállalkozó magánszemély-adózók részére postáz csekket a határozatokkal együtt. Az elektronikus kapcsolattartásra kötelezett cégeknek a cégkapura, az egyéni vállalkozóknak a KÜNY tárhelyre (ügyfélkapura) kézbesítjük a határozatokat.

Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a cégkapura vagy ügyfélkapura elektronikusan megküldött hatósági iratokhoz kapcsolódó jogokat (észrevétel, fellebbezés, végrehajtási kifogás stb.) az adózó csak akkor tudja időben érvényesíteni, ha a küldeményeket megfelelő időben átveszi / letölti.

Az E-önkormányzati portálon ügyfélkapus belépéssel ellenőrizhető az adóztatott adótárgyak köre, az adóhatóság részére benyújtott bevallások, bejelentések és az előírt fizetési kötelezettségek. Az E-önkormányzat portál elérhetősége: https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap.

Az Adóigazgatási Iroda a Rákóczi út 42-44. szám alatt áll a lakosság rendelkezésére: Hétfő, Kedd, Péntek: 7.30-12.00 óráig, Szerda: 7.30-12.00 és 13.00-16.30 óráig. E-mail: ado@jaszbereny.hu, Tel: 57/505-711

Jászberény Város Önkormányzati Adóhatósága

Munkatársunk

A jászberényi Jászkürt Újság és a BerényCafé újságírója.

Vélemény, hozzászólás?