Változások a PR-Telecomnál

A PR-Telecom idei fejlesztéseiről és projektjeiről Kendi Péter kereskedelmi igazgató tájékoztatta lapunkat. Feltettük olvasóink hozzánk érkezett kritikus kérdéseit is.

Az igazgató szerint ez az év sem kezdődhet máshogyan, mint a korábbiak, hiszen a verseny miatt a tartalom mindig fejlesztésre szorul. Ennek szellemében bővítették, alakították tévés szolgáltatásukat. A digitális platformon bekerült a Food Network, Fine Living HD, ID HD, 1 Music Chanel HD, ATV Spirit és a Redlight HD, emellett az összes HD sportcsatornájuk elérhető már az alapcsomagban, a sávszélesség-igény miatt pedig az analógból kikerült az RTL2 az ATV és a Viasat 3. A változtatások bevezetése előtt figyelembe vették a beérkező javaslatokat arról, hogy az ügyfelek hogyan vélekednek tévés szolgáltatásuk tartalmáról.

– Online világot élünk, így onnan érkezik a legtöbb ilyen információ. Ezek alapján kirajzolódott, hogy a most felvett csatornákat többen is hiányolták, nekünk pedig sikerült olyan megállapodásokat kötni, melyek lehetővé tették, hogy ezen igényeknek megfeleljünk.

Természetesen, mint minden más szolgáltatónál, így nálunk is előfordul, hogy a visszajelzések között akadnak negatív hangok és reklamációk, azonban ezeket minden esetben kivizsgáljuk és reagálunk rájuk. Külön erre a feladatra hoztuk létre az évek óta hatékonyan működő panaszkezelési részlegünket. Ugyanakkor az egyéb – levélben, e-mail-ben – beérkező megrendelések, érdeklődések, észrevételek vagy javaslatok sem kerülik el a figyelmünket. Ezekre a megkeresésekre egy kisebb csapat „Back Office” válaszol – részletezte problémamegoldó stratégiájukat Kendi Péter.

A PR-Telecomnak jelenleg 155 digitálisan elérhető műsora van. Ezen belül 63 HD csatornát osztanak el, melyből 37 már elérhető a Prémium plusz csomagban, ami értelmezhető családi csomagként is. A fennmaradó 36 HD csatorna kiegészítő csomagokban külön megvásárolható. A sávszélesség igény megkívánta, így analógban tovább csökkentették a csatornák számát, az előfizetések is csökkenő tendenciát mutatnak ezen a platformon.

– Az ezen szolgáltatást használó előfizetők némi ösztönzéssel – ha lassan is, de – folyamatosan váltanak át a digitális előfizetésekre. Ezt segíti, hogy előfizetési díjaink felfelé nem változtak, ugyanakkor vannak nagyon kedvező új akciós ajánlataink, melyeknek köszönhetően a „nehezen mozduló” analóg előfizetőket is ki tudjuk mozdítani erről a platformról.

Megtudtuk, hogy a Széchenyi 2020 SZIP projektnek köszönhetően országszerte – és így a Jászságban is –, több településen fejlesztik internet szolgáltatásukat, és céljuk, hogy mielőbb elérhetővé tegyék a felhasználók számára az 500 és 800 Mbit/s sebességű csomagokat. Az év hátralévő részére is vannak műsoros terveik, de ez nagyban függ a még zajló tárgyalásokon kínált feltételektől, így konkrét csatornákról egyelőre nem adott információt a kereskedelmi igazgató.

Kazsimér Nóra

Kazsimér Nóra

A jászberényi Jászkürt Újság és a BerényCafé újságírója.

Vélemény, hozzászólás?